onsdag 24. februar 2010

Onsag 24.Februar

Idag har jeg vært på skolen som vanlig.Har bare hatt greie fag idag, Gym (vollyball) Musikk, RLE og Naturfag.
Idag slutta vi på skolen kl 13 men jeg ble sittende til halv 4 før jeg dro på teater. Har hatt en munlig "ekstra" prøve i dag + en vanlig prøve. Den muntlige var i NaturFag- Celler og Gener og den andre var i RLE - Religionskritikk og Forskjellige syn på Religion og Vitenskap.
Så dro jeg på teater , og deretter dro jeg rett hjem ,heiv i meg middagen og fløy opp til Huset på Revy-øvelse.( GØY ! )
Så dro jeg ned på sangøvlese sammen med Simen :) Vi er jo i full gang med øving før vi skal begynne å spille inn Cd'en vår. :D

Etter øvelsen ble vi bare sittende å skrive på en ny sang. Flinke er vi!
Nå har jeg jo kommet meg hjem , og nå er jeg nettopp fedig med å søke på den siste skolen/Videregående.

Ha en fortsatt super kveld da !
Blogges!
-Ingerjoho aka Alice in Wonderland

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar